Nie chce odpalać po wymianie pompowtryskiwaczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • g4cek
    Rider
    • 2011
    • 402

    #2
    Nie chce odpalać po wymianie pompowtryskiwaczy

    Witam,
    Miałem problem z 2 pompowtryskiwaczami w silniku ASZ wymieniłem wszystkie 4 sztuki i auto ma teraz problem z odpalaniem. Zostały założone identyczne 4 pompowtryskiwacze, mechanik je wymienił wyjoł stare wstawił jeden przesunął auto w przód w tył, wstawił drugi auto w przód w tył i kolejne tak samo, mówi że tak rusza tym autem aby były wszystkie w jakieś tam jednej lini następnie dokręcił je wszystkie kluczem o 270 stopni, pokrywę uszczelnił czarnym silikonem i przykręcił śróbki. Auto ma następujące objawy
    Jeżeli auto jest zimne po nocy to musze go kręcic około 3-4 razy po 10 sekund po czym odpali i czasami się zdarzy że po około 3-4 minutach zgaśnie i operację trzeba powtórzyć później chodzi przez 2 min jak na 3 garach i następnie juz jest ok jeździ normalnie nie gaśnie ale zdarza się że obroty falują choc nie zawsze.
    Jak auto się rozgrzeje do 90stopni to odpala od razu nie ma problemu ale obroty też czasem potrafia zafalować choć nie zawsze, jeździ normalnie nie ma innych objawów, jak bym miał nim jeździć w odstępach krótszych niż 8 godzin nie było by problemu problem jest po postoju powyżej 8 godzin. Dodam jeszcze że po podłączeniu pod vag-a nie ma żadnego błędu
    Może ktoś z was będzie umiał mi pomóc

    Komentarz

    • McGan
      RS
      • 2010
      • 3573
      • Superb III (3V3)

      #3
      g4cek, a mechanik wie, że pompowtryskiwacze jeszcze się reguluje za pomocą nakrętek na popychaczach pompowtryskiwaczy? Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować). Jeśli gość tego nie zrobił, to nie ma prawa to dobrze działać

      Auto przesuwał, żeby poszczególne krzywki wałka ustawiały się w odpowiedniej pozycji.
      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

      Komentarz

      • g4cek
        Rider
        • 2011
        • 402

        #4
        Wymiana wyglądał następująco odkręcił dekiel wymontował stare pompki nowe wsadził rekoma nic nie mierzył żadnych odległości wsadził je tak po prostu następnie wzioł klucz z takim zegarkiem i dokręcał te śrubki na pompkach o 270 stopni. Nie rozumiem tego co napisałeś
        Zamieszczone przez McGan
        [b]g4cek[/b Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować).
        Rozumiem że chodzi o umieszczenie pompki w głowicy i wymiar o jaki ma być oddalona od jednej do drugiej ścianki czy tak jeśli dobrze zrozumiałem to on nic nie mierzył tylko wsadził od tak sobie.

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          więc prawdopodobnie tylko ustawił napięcie wstępne... trochę lipa
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • g4cek
            Rider
            • 2011
            • 402

            #6
            robekcool, czy mógłbyś rozwinąc temat abym mógł mu powiedzieć co źle zrobił i aby poprawił swój bład.

            Komentarz

            • TomekRs
              RS
              • 2011
              • 1670

              #7
              ilu to juz mechanikow zrownalem z ziemia i tych z zwyklych warsztatow i tych z aso dzieki OCP

              Komentarz

              • richi9
                Rider
                • 2011
                • 427

                #8
                Kolega chciał powiedziec ze pompki trzeba ustawić by podawały paliwo w odpowiednie miejsce czyli tam gdzie temperatura jest najwyższa... W innym wypadku brak zapłonu trwa do nagrzania komory spalania.

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  Zamieszczone przez McGan
                  g4cek, a mechanik wie, że pompowtryskiwacze jeszcze się reguluje za pomocą nakrętek na popychaczach pompowtryskiwaczy? Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować). Jeśli gość tego nie zrobił, to nie ma prawa to dobrze działać

                  Auto przesuwał, żeby poszczególne krzywki wałka ustawiały się w odpowiedniej pozycji.
                  wyjmując pompkę narusza się ustawienie nakrętek na popychaczach?
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    g4cek, niech się doedukuje. może też ktoś poprawić i wystawić fakturę na warsztat lub naprawić przez ubezpieczenie oc warsztatu (jeśli je ma). taka wiedza niestety kosztuje. podstawa to nowe uszczelnienia (bosch ok. 100/ 4 kpl) . tyle mogę zdradzić.
                    piramida, wyjmując nie , ale wkładając na nowych zestawach już trzeba. oczywiście trzeba rozróżnić 2.0 od 1.9
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • kiki
                      Rider
                      • 2010
                      • 359

                      #11
                      http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161 poczytaj troche tutaj

                      Komentarz

                      • g4cek
                        Rider
                        • 2011
                        • 402

                        #12
                        robekcool, po to piszę na forum aby się dowiedzieć czegoś, podpowiedzieć i mieć sprawne auto. Nie chcę nikomu robić problemów tylko chcę mieć sprawne auto dlatego piszę na forum o moim problemie. Rozumiem że wiedza kosztuje ale forum chyba jest do przekazywanie jej za darmo w ramach życzliwości. Dziękuję wam za informację, będę w przyszłym tygodni do mechanika jechał powiem niech naprawia to co źle zrobił i zasugeruję czy jeśli nie rozwiąże problemu zwróci mi koszty ustawienia pompo wtrysków w innym warsztacie, chociaż nie lubię takich sytuacji bo nie lubię się kłócić z ludźmi

                        Komentarz

                        • robekcool
                          RS
                          • 2009
                          • 2041
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          kiki, dał już wskazówkę. pozdrawiam
                          www.k-mot.pl
                          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                          Autoholowanie.
                          Robert Kulma

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #14
                            robekcool, w pełni popieram Twoją postawę.
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • g4cek
                              Rider
                              • 2011
                              • 402

                              #15
                              leszekmw, nie mówię że robekcool, nie ma racji tylko że w tym wszystkim jestem ja poszkodowany. Też jestem wkurzony bo nie dość że pompowtryski to kosztowna sprawa to jeszcze w dodatku jest gorzej niż przed ich wymianą, a koleś mówił że zna się na tym jak mało kto bo w serwisie seata w którym pracował tylko on wymieniał pompki a tu proszę jaka niespodzianka.

                              [ Dodano: Sob 10 Mar, 12 14:26 ]
                              robekcool, dopiero teraz zauważyłem w twojej stopce że zajmujesz się między innymi wymianą pompowtryskiwaczy to także pewnie i znasz się na tej robocie. Jak mi nie pomoże ten gość który to spaprał to uderzę do Ciebie jak się na mnie jeszcze nie wkurzyłeś

                              Komentarz

                              • leszekmw
                                RS
                                • 2005
                                • 5356

                                #16
                                g4cek, a może te wtryski jakieś nie teges..
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz

                                • robekcool
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2041
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  co tu się wkurzać, jak będzie trzeba postaram sie pomóc. znam ludzi, którzy dopiero potrafią wk.... na szczęście z nimi już nie pracuję :diabelski_usmiech
                                  www.k-mot.pl
                                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                  Autoholowanie.
                                  Robert Kulma

                                  Komentarz

                                  • g4cek
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 402

                                    #18
                                    Nie wiem, żadnego błędu nie pokazuje, jak miałem uszkodzone pompki błąd był. Auto jeździ normalnie tylko słabo odpala. Generalnie mi popsuły się 2 pompki i wymieniłem 4 pompki koleś mi je zamontował są to używane pompowtryski kupione właśnie od tego kolesia co mi je montował. Powiedział że są na 100% sprawne miał całego golfa rozbitego i z niego one pochodzą. Nie wygląda na krętacza, wymieniał mi jeszcze napinacz ten koleś i zawór egr. Jak zadzwoniłem wczoraj do niego od razu odebrał tel i kazał przyjechać, mało tego po miesiącu kazał przyjechać na bezpłatne podpięcie do komputera i powiedział że zdejmie dekiel i jeszcze raz posprawdza czy na pewno z pompkami jest wszytko ok. Wydaje mi się że problem będzie w tych uszczelniaczach i w tym że nie zmierzył tych odległości w bloku silnika.

                                    Komentarz

                                    • 4x4BKF
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1279

                                      #19
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      robekcool, w pełni popieram Twoją postawę.
                                      Tak jest. Nauka kosztuje
                                      4x4

                                      Komentarz

                                      • g4cek
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 402

                                        #20
                                        Sprawa wyglada następująco. Dziś zadzwoniłem się w celu umuwienia bo auto słabo pali a koles powiedział że prawdopodobnie dlatego że nie sa uszczelki na pompkach wymienione, bravo! dla niego, szkoda że wczesniej o tym nie pomyslał, powiedział że to zrobi oczywiście ale o ustawieniu pompki w odpowiedni sposób nic nie wspominał, ja tez się nie zdradzałem. Jadę w środe do niego i zobaczymy co się poprawi po tej wizycie

                                        Komentarz

                                        • robekcool
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2041
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez 4x4BKF
                                          Zamieszczone przez leszekmw
                                          robekcool, w pełni popieram Twoją postawę.
                                          Tak jest. Nauka kosztuje
                                          chyba wcześniej już było - ok.100 za kpl na 4 wtryski :idea:
                                          teraz już wszyscy powinni zwracać uwagę na tą kwestię podczas tego zabiegu, nie tylko mechanicy :roll:
                                          www.k-mot.pl
                                          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                          Autoholowanie.
                                          Robert Kulma

                                          Komentarz

                                          • g4cek
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 402

                                            #22
                                            w intercarsie 36zł na jeden pompowtrysk, nie mam nigdzie zniżek więc komplet wyniesie 144pln ale nic koles nie wspominał o ustawieniach odległości, no zobaczymy co wymiana tych uszczelek da i dziwi mnie dlaczego od razu tego nie zrobił skoro dzwoniąc do niego i jak powiedziałem mu co się dzieje od razu wiedział że to wina uszczelek. Tak sobie myślę że może jak robił w serwisie nie wymieniał tych uszczelek i handlował nimi potem na allegro chociaż koszt niewielki, albo takie w serwisach oszczędności- kryzys

                                            Komentarz

                                            • natash
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 2599

                                              #23
                                              Na forum możesz znaleźć numer klienta OCP i kupić w Inter Cars na rabat ok 20%.

                                              Komentarz

                                              • g4cek
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 402

                                                #24
                                                natash, naprawdę, pasowało by mi to, opstatnio widziałem taki temat ale nie wgłębiłem się w niego

                                                Komentarz

                                                • TomekRs
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 1670

                                                  #25
                                                  numer karty: 133315
                                                  karta klienta: 399929

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...